anniluur.blogg.se

27-år, mamma, fru, student & servitris

Första träningspasset avklarat

Publicerad 2015-04-14 16:38:21 i Looks, Träning, Vardag,

Japp, då var jag igång jag också. Körde ett relativt lugnt pass, men ändå kändes det som att hela kroppen skulle gå i tusen bitar. Jag antar att det är ett tecken på att jag är väldans otränad. Hur som helst var det väldigt skönt att träna och få vara helt för sig själv, på en annan plats än hemma, för hemma går de inte riktigt att koppla bort allting och bara fokusera på sig själv. Det finns alltid saker som måste göras, tvätt som måste tvättas och golv som måste dammsugas, då är det svårt att koncentrera sig på det som egentligen ska göras. Hur som helst fick jag idag den där egentiden som jag behövde, så imorgon är det Oscars tur att gå till gymmet igen, medan jag slår några bollar på golfklubben.
 
Jag tycker att det känns dumt att bara gå efter vikt när jag tränar, samma sak gäller för Oscar eftersom att han har en helt annan muskelstruktur än vad jag har, så jag tänkte att jag skulle mäta oss och sen kolla hur måtten förändras. Visst, jag ska väga in oss också, men viktnedgången känns inte som det som vi ska fokusera på, varken jag eller Oscar. Jag känner mig riktigt peppad, beach 2015, here we come!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Carin

Jag vet att jag är 27-år, fast ibland känner jag mig som 16, även fast jag är mamma, extramamma och fru. Jag är tillochmed så vuxen att jag bor i hus och faktiskt driver en restaurang. Fast sen pluggar jag ju och jag tror att det är det som får mig att känna mig ung, även fast jag läser någonting så moget och vuxet som socionomprogrammet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela