anniluur.blogg.se

27-år, mamma, fru, student & servitris

Full rulle innan frulle

Publicerad 2015-04-17 08:23:25 i Familj, Hemmaliv, Vardag, Vildo 1-år, Vår2015,

Klockan är alldeles för lite och jag har fått på tok förlite sömn! Jag kunde verkligen inte somna inatt, det gick bara inte och det gick till och med så långt att jag gick upp och åt när klockan var strax före ett. Nu kanske ni tror att jag åt någon liten macka eller en frukt, nej nej, jag åt en hel portion av resterna från middagen, chorizogryta, vilket ju ledde till att jag blev proppmätt och inte kunde sova för den sakens skull. Helt hopplöst, lägg på lite träningsvärk på det också så förstår ni vilken underbar natt jag hade. Så har jag ju ett turbotroll här hemma som inte alls tycker att man ska sova på morgonen, så vi var uppe klockan halv sju och det har varit full fart sedan dess. Om det hade varit lite fint väder hade det ju varit en sak, men nu är det grått, trist och snöblandat regn. Inte så värst upplyftande, jag känner ju ingen pepp att gå ut på en långpromenad om jag säger så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Carin

Jag vet att jag är 27-år, fast ibland känner jag mig som 16, även fast jag är mamma, extramamma och fru. Jag är tillochmed så vuxen att jag bor i hus och faktiskt driver en restaurang. Fast sen pluggar jag ju och jag tror att det är det som får mig att känna mig ung, även fast jag läser någonting så moget och vuxet som socionomprogrammet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela