anniluur.blogg.se

27-år, mamma, fru, student & servitris

Hej hej våren!

Publicerad 2015-03-05 15:51:26 i Socionomutbildning, Vardag,

När jag satt inne i köket och skrev på mitt arbete och tittade ut genom fönstret, då insåg jag att jag gjorde helt fel som satt inne och pluggade. Solen sken och termometern visade på +30C i hörnan där solen ligger på, det var ju helt idiotiskt att sitta inne då. Så jag tog mitt pick och pack, loggade in på sidan där föreläsningen skulle hållas och satte mig i en stol i solen. Men jag måste nog ha lite förmycket energi, för jag klarade inte av att bara sitta där och lyssna, så jag rensade hela rabatten också. Två flugor i en smäll. Jag inser nu att man hinner med otroligt mycket när man inte har barn hemma, helt otroligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Carin

Jag vet att jag är 27-år, fast ibland känner jag mig som 16, även fast jag är mamma, extramamma och fru. Jag är tillochmed så vuxen att jag bor i hus och faktiskt driver en restaurang. Fast sen pluggar jag ju och jag tror att det är det som får mig att känna mig ung, även fast jag läser någonting så moget och vuxet som socionomprogrammet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela