anniluur.blogg.se

27-år, mamma, fru, student & servitris

Dagens I-landsproblem

Publicerad 2015-04-23 21:48:46 i Hemmaliv, Looks, Vardag, Vildo 1-år, Vår2015,

Imorgonkväll ska jag och Oscar bort på säsongsöppningen av Grinda Wärdshus! Det ska bli riktigt trevligt, lite mingel och sånt, sådär lagom avslappnat liksom. Nu är det dock så att jag inte alls vet vad jag ska ha på mig. Långbyxor eller klänning? Tight topp eller skjorta och kavaj? Höga eller låga skor? Jag plockade fram lite kläder som kändes helt OK först, men nu vet jag inte längre. Det känns inte riktigt som jag, om ni förstår vad jag menar? Sen är det ju knepigt med vädret också. Kommer det bli svinkallt på kvällen, eller kommer det vara relativt behagligt? Jag vill inte vara överklädd, men inte heller underklädd... Vilka problem jag har!

En som inte hade ett problem i världen ikväll, förutom kanske med att sova, var Vildo. Han är så lycklig, mitt lilla charmtroll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Carin

Jag vet att jag är 27-år, fast ibland känner jag mig som 16, även fast jag är mamma, extramamma och fru. Jag är tillochmed så vuxen att jag bor i hus och faktiskt driver en restaurang. Fast sen pluggar jag ju och jag tror att det är det som får mig att känna mig ung, även fast jag läser någonting så moget och vuxet som socionomprogrammet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela