anniluur.blogg.se

27-år, mamma, fru, student & servitris

Dubbeldate & pelargoner

Publicerad 2015-04-28 19:55:19 i Familj, Hemmaliv, Vardag, Vår2015,

Fick nyss ett mess från Oscar som berättade att Jesse och hans kompis hade haft en dubbeldate hemma hos oss i eftermiddag! De hade badat bubbelpool och haft det väldigt mysigt och jag hoppas att Jesse var en bra värd för sina gäster. Usch, tiden går så fort! Jesse fyller 10-år i höst, helt sjukt, nyss var han ju bara fyra! Tänk, om några år kommer han komma hem med tjejer och stänga in sig på rummet och ha heavy petting där inne, med radion på typ högsta volym...ja, det är lite ångestladdat! Ännu mer ångestladdat blir det när Vildo kommer göra samma sak, eller när Vildo har sin första fylla, eller om han åker fast för snatteri...nej, jag får nästan lite panikångest bara jag tänker på det.

Förutom meddelandet om dubbeldaten så fick jag också en bild skickad till mig på mina nya pelargoner och murgrönor. Jag vill bara hem och plantera dem på riktigt nu, så otroligt fina! Det kommer att bli grymt fint hos oss i sommar, jag är så glad och stolt över vårt hem!


Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2015-04-28 21:22:41

Vilken vacker färg de har!. :)

Svar: Tack :) jag tycker också att färgen är helt underbar!
Anna Carin

Postat av: starsinlife.blogg.se

Publicerad 2015-04-28 22:46:41

Åhh vad fint!!

Svar: Tack! Jag älskar färgen :)
Anna Carin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Carin

Jag vet att jag är 27-år, fast ibland känner jag mig som 16, även fast jag är mamma, extramamma och fru. Jag är tillochmed så vuxen att jag bor i hus och faktiskt driver en restaurang. Fast sen pluggar jag ju och jag tror att det är det som får mig att känna mig ung, även fast jag läser någonting så moget och vuxet som socionomprogrammet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela