anniluur.blogg.se

27-år, mamma, fru, student & servitris

Nya utemöbler

Publicerad 2015-04-15 20:29:33 i Familj, Hemmaliv, Vardag, Vår2015,

Igår fick vi en lastbilsleverans med nya utemöbler och idag byggde vi ihop allt. Med allt menar jag en mastodont grill samt en gasolvärmare. Stolarna var redan färdigmonterade och bordet hann jag bygga ihop igår, men det vi gjorde idag det tog sin lilla tid kan jag säga. Vi började redan vid tre och var inte färdiga förrän vid sju, men jäklar vad bra det blev! Vi lär ju ha grannskapets fetaste grill! Alla gånger!


Kommentarer

Postat av: starsinlife.blogg.se

Publicerad 2015-04-19 22:04:13

Åhh vad snygg den grillen var då:)

Svar: Eller hur? ;) det är ett riktigt åbäke, men den är grymt snygg OCH bra! :)
Anna Carin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Carin

Jag vet att jag är 27-år, fast ibland känner jag mig som 16, även fast jag är mamma, extramamma och fru. Jag är tillochmed så vuxen att jag bor i hus och faktiskt driver en restaurang. Fast sen pluggar jag ju och jag tror att det är det som får mig att känna mig ung, även fast jag läser någonting så moget och vuxet som socionomprogrammet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela