anniluur.blogg.se

27-år, mamma, fru, student & servitris

Påsklov & pollenshock

Publicerad 2015-04-08 22:53:17 i Familj, Hemmaliv, Vardag, Vildo 1-år, Vår2015,

Ja, jag är lite ur gängorna nu såhär med påsklov och pollen. Det är fullt ös hemma med två barn och pollenallergin gör att jag inte riktigt orkar med allt, det blir liksom jobbigare än vad det borde vara. Men men, idag fick jag tips om en allergitablett som inte ska göra en dåsig. De andra tabletter jag provat har jag blivit sjukt dåsig av och jag har typ känt mig full och då kan jag ju inte köra bil, men den här tabletten verkade hur som helst bra och jag har inte känt någon dåsighet och nästäppan släppte något. Nu hoppas jag bara på att det håller i sig under natten, oftast brukar det bli värre för mig under natten, vilket leder till att jag inte kan sova. Men jag håller tummarna, det skulle vara skönt med en hel natts sömn.

 Vi var på Järnvägsmuseet igår eftermiddag. Sjukt häftigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Carin

Jag vet att jag är 27-år, fast ibland känner jag mig som 16, även fast jag är mamma, extramamma och fru. Jag är tillochmed så vuxen att jag bor i hus och faktiskt driver en restaurang. Fast sen pluggar jag ju och jag tror att det är det som får mig att känna mig ung, även fast jag läser någonting så moget och vuxet som socionomprogrammet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela