anniluur.blogg.se

27-år, mamma, fru, student & servitris

Potatisodling

Publicerad 2015-04-13 20:40:00 i Familj, Fixa&Trixa, Hemmaliv, Vardag, Vår2015,

Efter en väldigt hektisk dag kan jag nu koppla av på soffan tillsammans med min kära man. Dagen har bestått av legobygge med Vildo, två timmars intensivt plugg med min grupp, bygge på växthuset som fick lite stryk efter ovädret igår och slutligen sättning av potatis i vårt land. Potatisodlingen var riktigt rolig, Jesse kom ut och hjälpte till och det var riktigt kul. Jag tycker det är roligt att göra saker tillsammans som en familj, så att Jesse visar ett intresse för såna här saker är ju jätteroligt. Nu längtar jag verkligen tills potatisen är klar, om sisådär åtta veckor, typ lagom till midsommar. Guld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Carin

Jag vet att jag är 27-år, fast ibland känner jag mig som 16, även fast jag är mamma, extramamma och fru. Jag är tillochmed så vuxen att jag bor i hus och faktiskt driver en restaurang. Fast sen pluggar jag ju och jag tror att det är det som får mig att känna mig ung, även fast jag läser någonting så moget och vuxet som socionomprogrammet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela