anniluur.blogg.se

27-år, mamma, fru, student & servitris

Afterski i Kungsberget

Publicerad 2015-02-26 14:33:38 i Familj, Tankar, Äventyr,

Efter att ha avverkat några timmar i backen, med före som var helt moddigt, så kände både jag och Oscar att det fick räcka för vår del. Det finns en gräns för vad såna som vi klarar av och nu är den gränsen nådd. Låren värker, fötterna värker, vaderna värker. Ja, det gör kortsagt ont precis överallt!

Kungsberget har både sina för- och nackdelar. Fördelarna är att det ligger nära och att det är relativt många backar. Nackdelarna är att det är fler som ser fördelarna med att åka hit, vilket gör att det är mycket folk och väldigt uppkört! Sen är backarna lite för korta, det spenderas mer tid i liften än i backen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Carin

Jag vet att jag är 27-år, fast ibland känner jag mig som 16, även fast jag är mamma, extramamma och fru. Jag är tillochmed så vuxen att jag bor i hus och faktiskt driver en restaurang. Fast sen pluggar jag ju och jag tror att det är det som får mig att känna mig ung, även fast jag läser någonting så moget och vuxet som socionomprogrammet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela