anniluur.blogg.se

27-år, mamma, fru, student & servitris

Solenergi

Publicerad 2015-03-31 22:02:15 i Fixa&Trixa, Hemmaliv, Inredning, Vardag,

Visst blir allting lättare när solen skiner? Jag får liksom mer ork och motivation, jag får lust att ta mig för saker och allting känns väldigt lätt. Idag hade jag tur, jag lyckades verkligen tajma in dagen helt rätt när det gällde vädret och fick spaljén färdig medan solen fortfarande sken. Nästan på en gång när vi gått in så började det hagla, vad är oddsen för det liksom? Allt det här byggandet har resulterat i att jag tror att jag fått lite solbränna i ansiktet, vad jag vet är dock att jag har träningsvärken ifrån helvettet! Jag har så ont i armarna så att jag knappt orkar lyfta dem, på samma gång som jag har så ont i benen så jag nästintill inte kan ta mig upp för trappan. Ja, det är verkligen underbart att vara byggare!

Undertiden jag byggde så glassade Vildo i solen i sina galonbyxor och RayBan brillor. Han är ganska häftig min son, om jag får säga det själv alltså. Han får mig att skratta högt flera gånger om dagen, men han får mig också att allt som oftast bryta ihop en gång om dagen också. Han har ett jäkla temperament den där lilla herren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Carin

Jag vet att jag är 27-år, fast ibland känner jag mig som 16, även fast jag är mamma, extramamma och fru. Jag är tillochmed så vuxen att jag bor i hus och faktiskt driver en restaurang. Fast sen pluggar jag ju och jag tror att det är det som får mig att känna mig ung, även fast jag läser någonting så moget och vuxet som socionomprogrammet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela