anniluur.blogg.se

27-år, mamma, fru, student & servitris

AC's extre home make over: Livingroom edition part1

Publicerad 2015-05-05 21:10:23 i Fixa&Trixa, Hemmaliv, Inredning, Vardag, Vår2015,

Igår fick jag ett ryck och köpte färg, idag målade jag om i vardagsrummet. Det blev vitt, sen blir det en fondvägg i blått, men den färgen kommer först imorgon, så just nu är det bara vitt. Vitt och fräscht. Innan var det grått och tråkigt. Hela vårt hus är grått, alltså allt! Utsida och insida, alla rum med undantag för köket, grått grått grått. Helt otroligt och väldigt märkligt, varför gör man allting grått? Nu blir det hur som helst ändring på det och det känns väldigt skönt. Vi har bott här i två år till hösten och vi behövde lite tid på oss för att reda ut hur vi ville ha det. Vi har även storslagna planer för vårt basturum, men det arbetet lejer vi bort. Bygga bastu är ingenting som finns med på min CV, inte våtrumsbehörighet heller.
Ni ser ju kontrasten, det fräscha vita mot det smuttsiga grå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Carin

Jag vet att jag är 27-år, fast ibland känner jag mig som 16, även fast jag är mamma, extramamma och fru. Jag är tillochmed så vuxen att jag bor i hus och faktiskt driver en restaurang. Fast sen pluggar jag ju och jag tror att det är det som får mig att känna mig ung, även fast jag läser någonting så moget och vuxet som socionomprogrammet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela